Vestel 1 altın ve 1 gümüş ödül aldı
Globee Satış, Pazarlama, Müşteri Başarısı ve Operasyon Ödülleri ödül programında yarışan Vestel, rakiplerini geride bırakan benzersiz müşteri hizmetleri programları ile altın ve gümüş ödüle layık görülmüştür.
Şirketten yapılan açıklamaya göre Vestel, tüketicilerin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiği yenilikçi uygulamaların yanı sıra hayatı kolaylaştıran “üstün” teknoloji üretimiyle hizmet kalitesini her zaman artırıyor.
“Beyaz Eşya Analitiği” projesiyle “Globee Awards İş Zekası Çözümü” kategorisinde altın ödüle layık görülen Vestel Müşteri Hizmetleri, bu proje ile IoT çalışmalarından gelen verileri analiz ederek müşterilere bakım teklifleri sunuyor. Böylece işin ömrü uzatılırken servis süreleri ve arıza servis maliyetleri de azaltılmış olur. Ayrıca proaktif hizmetler sayesinde müşteri memnuniyetini artırır. İş tasarım süreçlerine bölgesel girdi sağlayarak toplanan bilgiler, müşteri hizmetleri için de iş değeri yaratır.
Vestel Müşteri Hizmetleri, “Beyaz Eşya Ürünleri/Veslink’e Yazılım Yükleme” projesi ile de “Müşteri Hizmetleri için En İyi Yeni Ürün-Hizmet” kategorisinde gümüş ödüle layık görülmüştür. Proje, Vestel’in ürettiği beyaz eşya ürünlerinde yazılım kaynaklı elektronik kart arızalarının yedek modül değiştirilmeden yazılım güncellemesi ile çözüme kavuşturulması amacıyla tasarlanmıştır. Ayrıca aynı donanıma ve farklı yazılımlara sahip yedek segment kodlarını tekilleştirip kart ortaklık sürecini aktif hale getirerek teknoloji ile bütünleşen yenilikçi servislerle daha hızlı ve verimli hizmet verebilmektedir. Proje, müşteri memnuniyetini artırırken sürdürülebilirliğine de değerli katkılar sağlıyor.